سرمایه گذاری در ترکیه

بزرگترین سایت تفریحی ایران

سرمایه گذاری در ترکیه

۷۲ بازديد

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری ترکیه
خارجی هایی که مایل به تمدید اقامت خود در ترکیه پس از اتمام دوره ویزا هستند، کسانی که به دنبال معافیت هستند یا مایل به اقامت برای بیش از 90 روز هستند باید اجازه اقامت دریافت کنند. برای درخواست اجازه اقامت کوتاه مدت، اتباع خارجی که مشاور مسکن در ترکیه هستند و قصد فروش یا فروش را دارند، باید مدارک زیر را به اداره مهاجرت مربوطه (Göç İdaresi) ارسال کرده و درخواست خود را ارسال کنند. این سیستم (سیستم اقامت الکترونیکی) برای مجوز اقامت کوتاه مدت حداکثر 2 سال معتبر است، این نوع اقامت در صورت عدم استفاده به مدت 6 ماه لغو می شود.
 کاربرد اولیه
 درخواست برای اجازه اقامت
 اصل و فتوکپی پاسپورت یا مدارک سفر
 عکس پاسپورت 4
نامه اقتصادی حمایت مالی در طول مدت اقامت
 دعوتنامه ها یا اسناد صادر شده توسط شخص یا شرکتی که با آن تماس می گیرید.
با بیمه درمانی معتبر (یکی از موارد زیر کافی است).
نشان دادن دسترسی به خدمات بهداشتی در ترکیه تحت قراردادهای اجتماعی دوجانبه
 نامه سازمان تامین اجتماعی
درخواست برای پوشش بیمه سلامت عمومی به انجمن تامین اجتماعی مراجعه کنید
بیمه سلامت خصوصی
شرایط اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری
قانون حاکم بر اعمال قانون شهروندی ترکیه اخیراً تغییر کرده است. طبق قانون جدید، خارجی‌هایی که حداقل یکی از این گزینه‌های سرمایه گذاری را دارند، می‌توانند برای خود و خانواده‌شان تابعیت ترکیه (TC) را دریافت کنند. اگر ملک سرمایه گذاری ظرف 3 سال آینده فروخته نشود، حداقل ارزش سرمایه گذاری 250000 دلار آمریکا تعیین می شود. این مبلغ اخیرا از 1 میلیون دلار به 250 هزار دلار کاهش یافته است. ارزش این ارز برابر با لیر ترکیه است).
داشتن 500,000 دلار آمریکا (یا معادل لیر ترکیه) در یک بانک ترکیه برای حداقل 3 سال مستلزم یک سرمایه گذاری ثابت حداقل 500,000 دلار است.این سرمایه گذاری باید توسط وزارت دارایی.صنعت و فناوری تایید شود. تابعیت ترکیه امکان پذیر است زیرا اوراق قرضه دولتی برای حداقل 3 سال نگهداری می شود و سرمایه گذاری توسط خزانه داری دولتی و خزانه داری تایید شده است، یا شما یک بخش سرمایه گذاری را حداقل 500000 دلار در کوتاه ترین زمان خریداری می کنید. این بدان معناست که شما می توانید برای خود و خانواده خود تابعیت ترکیه را دریافت کنید. انتقال همسر و فرزندان (18 سال و زیر 18 سال) در صورتی امکان پذیر است که یکی از گزینه های ذکر شده سرمایه گذاری به انتخاب شما ادامه یابد و شرایط لازم را داشته باشید.
چه مدت طول می کشد تا همه اعضای خانواده تابعیت ترکیه را دریافت کنند؟ اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه برای متقاضی واقعی (سرمایه گذار) و سایر اعضای خانواده معمولاً 3 تا 6 ماه طول می کشد تا زمانی که مدارک آماده و به خوبی آماده شده باشد.همه و کارها قبل و بعد از ثبت نام انجام شده است. با تغییرات اخیر در قانون شهروندی، کل زمان شهروندی ترکیه در سال 2019 برای اعضای خانواده تنها 60 روز است. سرمایه گذاری در ترکیه
با سرمایه گذاری در ترکیه، علاوه بر تابعیت و تابعیت، از مزایای دیگری نیز برخوردار خواهید شد.
یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های اخذ تابعیت ترکیه مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری می باشد. بنابراین، بسته به میزان اعلام شده برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی کشور در زمان های مختلف، می توانید برای مسکن موقت و سپس مسکن دائم اقدام کنید. توجه داشته باشید که مقادیر مختلف سرمایه گذاری را می توان سالانه در بخش های مختلف اقتصادی و شهرهای این کشور اعلام کرد و لازم نیست به مبلغ اعلام شده در سال 2019 اعتماد کنید. آماده شدن برای سرمایه گذاری در ترکیه در سال 2022.با این حال، مقدار مورد نیاز برای سرمایه گذاری از یک رشته به زمین دیگر متفاوت است و می تواند از یک رشته به رشته دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین لازم است قبل از تصمیم گیری نهایی و آمادگی برای این پرونده از مشاوره سرمایه گذاری در ترکیه بهره مند شوید.
راه سرمایه گذاری در ترکیه
• سرمایه گذاری برای خرید خانه در ترکیه
• سرمایه گذاری با سرمایه گذاری در ترکیه
• اوراق قرضه سرمایه گذاری بخرید
• سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار ترکیه
• سرمایه گذاری با کارآفرینی
• واردات و صادرات
• مارک های مفید بخرید
1-سرمایه گذاری در ترکیه برای خرید خانه
یکی از متداول ترین روش های سرمایه گذاری خرید ملک در ترکیه می باشد که بسته به نوع و ارزش ملک خریداری شده دارای مزایای متفاوتی می باشد.
هنگام خرید خانه در ترکیه، علاوه بر سرمایه گذاری ملکی که همه می دانیم سودمند است، می توانید مسکن موقت در ترکیه بگیرید، مثلاً خانه ای به ارزش 800000 لیر در ترکیه (به ازای هر شهر) خریداری کنید و آن را گسترش دهید. . مسکن سالانه توسط این ملک در مورد تملک و تمدید این نوع مسکن (یعنی از طریق اسناد مسکن) پس از ساعت 17 تا 20 سال بعد از ظهر نیز می‌توانید برای خود و خانواده خود پاسپورت ترکیه دریافت کنید. دریافت کردن.
اگر ارزش سرمایه گذاری خانه حداقل 250000 دلار باشد، می توانید بلافاصله پس از خرید برای شهروندی ترکیه اقدام کنید و طی 3 تا 4 ماه پاسپورت ترکیه را دریافت کنید که این یکی از بزرگترین مزیت های سرمایه گذاری در ترکیه است. این را می توان گفت زیرا شما نیز این مبلغ را در ملک سرمایه گذاری سرمایه گذاری کرده اید و هر ساله علاوه بر هزینه اضافی می توانید علاوه بر خود و خانواده، اجاره ماهانه آن ملک را نیز دریافت کنید. در کمترین زمان ممکن تابعیت این کشور را نیز دریافت خواهید کرد.
2-سرمایه گذاری در ترکیه با بانک
این روش یکی از متداول ترین روش های سرمایه گذاری در دنیاست و افراد با سرمایه کلان برای اقامت ماهانه ترکیه و همچنین پاسپورت ترکیه اقدام می کنند.برای استفاده از این روش باید حداقل 500000 دلار به بانک ترکیه سرمایه گذاری پرداخت کنید. البته در این خصوص مدت سه سال در نظر گرفته شده است و افراد تا سه سال پس از مدت سپرده گذاری اصل مبلغ را برداشت نکنند. با افتتاح حساب سرمایه گذاری در بانک ترکیه می توان برای اقامت اقدام کرد. زمانی که متقاضی نامه درخواست خود را به همراه مدارک افتتاح حساب سرمایه گذاری در ترکیه ارسال کرد، می تواند مراحل زیر را برای اخذ اقامت و شهروندی ترکیه با موفقیت در سطح بالا انجام دهد.
3-سرمایه گذاری در مورد خرید اوراق قرضه
فروش اوراق قرضه و سهام توسط دولت ترکیه و اعطای مسکن و شهروندی ترکیه در ازای آن رونق گرفت زیرا اقتصاد ترکیه با چالش های زیادی روبرو بود. برای استفاده از این مدل باید حداقل 500000 دلار داشته باشید و از آن برای سرمایه گذاری برای خرید اوراق قرضه دولتی یا سهام در ترکیه استفاده کنید. در صورت داشتن یک قطعه یا اوراق قرضه برای حداقل 3 سال، می توانید تابعیت و اقامت ترکیه را دریافت کنید. خاطرنشان می شود که طی این 3 سال بیمه یا سهم اشخاص حقیقی تحت نظارت وزارت صنعت و فناوری ترکیه خواهد بود.
4-سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار ترکیه
برای سرمایه گذاری در بازار سهام ترکیه، باید سهامی به ارزش حداقل 500000 دلار خریداری کنید. اگر این قطعات را حداقل 3 سال نگه دارید، می توانید بنشینید. شایان ذکر است که بازار سهام ترکیه در سال های اخیر به ویژه بین سال های 2007 تا 2017 رشد چشمگیری داشته است.
5-سرمایه گذاری با کارآفرینی
افرادی که تجارت سرمایه گذاری را انجام می دهند و با سرمایه گذاری خود شغل ایجاد می کنند، به شرایط لازم برای دریافت شهروندی ترکیه نزدیک خواهند شد. به خصوص کسانی که دارای ذهنیت کارآفرینی هستند می توانند برای حداقل 50 شهروند ترکیه شغل ایجاد کنند.همچنین خاطرنشان می شود که این افراد در ترکیه از تامین اجتماعی رایگان دولت ترکیه بهره مند خواهند شد.
6. واردات و صادرات
اگر بتوانید با سرمایه زیاد وارد ترکیه شوید و در زمینه صادرات و واردات فعال شوید، سود و تجارت کلانی در این کشور نصیبتان خواهد شد، مزایای دیگری نصیبتان خواهد شد.
7. مارک های مفید بخرید
با کمی تحقیق و مشاوره از شرکت های سرمایه گذاری در ترکیه می توانید اطلاعات لازم را در مورد برندهای مفید مختلف در این کشور و با سرمایه مناسب برای خرید یکی از این مارک های مفید و یا دریافت نمایندگان آنها به دست آورید. برای این شرکت در صورت ثبت علامت در ترکیه می توان از این طریق و به روش سرمایه گذاری پاسپورت ترکیه گرفت.
مروری بر اقتصاد ترکیه
ترکیه به همراه همسایگان خود مانند ایران، ارمنستان، گرجستان، عراق و سوریه و همچنین اروپایی هایی مانند بلغارستان و یونان شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در حمل و نقل و تجارت دارند.
اقتصاد ترکیه در چند قرن اخیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و هر بار که شانسی با اروپا و آمریکا داشته است، به نظر می رسد اقتصاد، بدهی و پول بهتری را تجربه کرده است.
حس ناسیونالیسم در میان مردم ترکیه بسیار قوی بود و با اتحاد بی‌نظیر خود در قرن اخیر، هرچند به تدریج، به سمت استقلال اقتصادی و پیشرفت در این کشور پیش رفت. آنها بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری هستند.
ترکیه در یکی از حساس ترین و شاید مهم ترین مناطق جهان قرار دارد و موقعیت آن بسیار مهم و دشوار است. ترکیه مرز شمال غرب آسیا و اروپا است و بسیاری از کشورها به ویژه ایران از خاک ترکیه برای حمل و نقل کالا و انرژی استفاده می کنند.
اقتصاد ترکیه بر دو بخش بومی و مدرن استوار است.ترکیه در مورد این دو موضوع صحبت می کند و برایش مهم است که از ریشه های عمیق خود استفاده کند و از روند خودروها و تکنولوژی مدرن عقب نشینی نکند. ترکیه از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه سیزدهم جهان و در رتبه نوزدهم جهان قرار دارد.
این کشور اکنون در زمینه کشتی سازی پیشرفت کرده و محصولات آن به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود. در کنار کشورهای اروپایی مانند آلمان، کشورهای خاورمیانه از جمله ایران و عراق واردات بالایی از ترکیه دارند.
مزایای سرمایه گذاری در ترکیه
یکی از نکات مهمی که قبل از سرمایه گذاری در ترکیه باید بدانید، مزایایی است که از سرمایه گذاری در ترکیه دریافت می کنید. به دلیل مزایای فراوانی که دارد، ایرانیان زیادی را به سمت سرمایه گذاری در این کشور جذب کرده است.
البته ممکن است این مزایا برای برخی در دسترس نباشد، همانطور که ممکن است برای برخی دیگر در دسترس نباشد. به همین دلیل، قبل از شرکت در آزمون باید از این مزایا آگاه باشید. ما برخی از این مزایا را در بحث‌های قبلی ذکر کرده‌ایم، اما از فرصت استفاده کردیم و همه آنها را مرور کردیم تا بتوانید از نزدیک آنها را ببینید.
اخذ تابعیت ترکیه
یکی از بزرگترین دلایل و مزایای سرمایه گذاری در ترکیه اخذ تابعیت ترکیه می باشد. سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه هایی است که افراد به دنبال اخذ تابعیت و تابعیت ترکیه هستند. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید و امیدوارید که در نهایت تابعیت ترکیه را دریافت کنید، یکی از سخت ترین و مطمئن ترین راه ها سرمایه گذاری است.
این روش برای کسانی مناسب است که سرمایه کافی دارند و از آن سرمایه برای اخذ تابعیت دوم استفاده می کنند. بنابراین اگر مهارت های سرمایه گذاری دارید و به دنبال راه حلی برای دریافت شهروندی ترکیه هستید، این روش را فراموش نکنید.انواع سرمایه گذاری در ترکیه
راه های مختلفی برای دریافت سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد. حالت هایی که هر کدام علایق خاص خود را دارند و برای فرد خاصی مناسب هستند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید، ابتدا باید نوع سرمایه گذاری خود را تعیین کنید تا بتوانید سرمایه گذاری ایمن تر و دقیق تر را انتخاب کنید.
به همین دلیل است که دانستن نحوه انجام سرمایه گذاری در ترکیه یکی از بزرگترین مراحل است. در اینجا چند راه برای دریافت سرمایه گذاری در ترکیه آورده شده است. امیدواریم با مطالعه این ویژگی ها و آشنایی با آن ها بتوانید انتخاب های خوبی داشته باشید.
سرمایه گذاری در ترکیه با خرید خانه
سرمایه گذاری در ترکیه خرید ملک یکی از مواردی است که ایرانیان عزیز روی آن تمرکز دارند. این سرمایه گذاری سریع و سرگرم کننده است. در واقع مهاجران پول خود را در دست بازار و ریسک های ناشی از آن قرار نمی دهند، بلکه در مسیر توسعه و سودآوری قرار می گیرند.
یکی از بزرگترین راه های سرمایه گذاری در ترکیه خرید خانه در ترکیه است. ارزش ملک خریداری شده باید حداقل 250000 دلار باشد و ملک نباید به مدت 3 سال فروخته شود. با سرمایه گذاری در مورد مسکن، می توانید اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کنید. به همین دلیل این روش سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه های اخذ اقامت ترکیه می باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه با سپرده بانکی
سرمایه گذاری در ترکیه از طریق بانک ها موضوع مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد و قوانین موجود در این زمینه به خصوص به صورت محلی مورد توجه قرار گیرد و اطلاعات لازم کسب شود.
به این ترتیب شما یک حساب بانکی و پول در یکی از بانک های ترکیه دارید. بنابراین شما باید 500000 دلار در بانک سرمایه گذاری ترکیه به مدت سه سال دریافت کنید و آن پول را در حساب خود داشته باشید.

سرمایه گذاری در ترکیه در خرید سهام
دولت ترکیه سرمایه گذاری را برای خرید اوراق قرضه و سهام برای رشد و توسعه اقتصاد خود تایید کرده است.سرمایه اولیه 500000 دلار تعیین شده است و هر کسی که قصد دارد از این طریق به سرمایه گذاری در ترکیه برود باید این پول را در حساب بانکی خود داشته باشد. این نوع سرمایه گذاری می تواند مسکن برای سرمایه گذاران در ترکیه فراهم کند.
در سال‌های اخیر، ایرانی‌ها نیز از خرید اوراق قرضه دولت از سرمایه گذاری در ترکیه مطلع شده‌اند. در این زمینه مراجعه به وکیل یا مشاوری که از موضوع آگاه است و در مناسب ترین زمان بهترین تصمیم را می گیرد بسیار مهم است.
سرمایه گذاری در ترکیه، این شرکت برای همه مهاجران از طریق مسکن سرمایه گذاری توصیه نمی شود، اما ممکن است یکی از بزرگترین و سریع ترین در حال رشد در این بخش باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه برای خرید اوراق قرضه و سهام
یکی از شرایط این روش سرمایه گذاری در ترکیه عدم فروش اوراق به مدت حداقل 3 سال است. سرمایه گذاری حداقل 500000 دلار باید توسط وزارت دارایی و اداری ترکیه تایید شود.
دولت ترکیه سرمایه گذاری را برای خرید اوراق قرضه و سهام برای رشد و توسعه اقتصاد خود تایید کرده است. سرمایه اولیه 500000 دلار تعیین شده است و هر کسی که قصد دارد از این طریق به سرمایه گذاری در ترکیه برود باید این پول را در حساب بانکی خود داشته باشد. این نوع سرمایه گذاری می تواند مسکن ترکیه را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد.
این امر زیر نظر وزارت امور خارجه ترکیه انجام می شود و یکی از شروط اصلی و مهم این نوع سرمایه گذاری برای اخذ اقامت ترکیه، حفظ اوراق خریداری شده در طول حداقل 3 سال می باشد.
در غیر این صورت به اتباع خارجی تابعیت ترکیه اعطا نمی شود. در واقع سرمایه گذاران به مدت 3 سال حق خرید یا فروش سهام خود را برای اخذ اقامت این کشور ندارند و وزارت صنعت و فناوری ترکیه چنین سرمایه گذاری را تنظیم می کند.مزایای سرمایه گذاری در ترکیه
سرمایه گذاری در همه کشورها مزیت واقعی دارد. ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرمایه گذاری مزایای زیادی برای سرمایه گذاران و خانواده های آنها دارد.
پاسپورت ترکیه در لیست 20 پاسپورت برتر دنیا قرار دارد و مدت اعتبار آن 10 سال است. همچنین در طول عمر ادامه خواهد داشت. حضور سرمایه گذار در ترکیه ضروری نیست. بدون ویزا می توانید به 148 کشور و 26 کشور شینگن سفر کنید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در سایت ترامند اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.