از چه طریقی می توان در ترکیه ملک خرید؟

بزرگترین سایت تفریحی ایران

از چه طریقی می توان در ترکیه ملک خرید؟

۳۹ بازديد

خرید ملک یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری است و شرایط خرید ملک در ترکیه بسیار آسان است.
 بازار املاک و مستغلات هر روز به رشد و بهبود خود ادامه می دهد و به همین دلیل است که قیمت مسکن در کشور در ماه های اخیر افزایش یافته است. برای خرید خانه باید به نکات زیر دقت کنید:
خرید خانه به قیمت 400000 دلار
خونه 3ساله نمیفروشه
دریافت مالیات از دولت ترکیه
صدور گذرنامه و مدارک جهت تعیین تابعیت خریدار
ارائه اسناد و مدارک جهت تعیین وضعیت مدنی خریدار

قبل از هر چیز باید بدانید که ترکیه سال هاست پذیرای ایرانی ها بوده است.
برای ایرانی ها ترکیه خانه دوم آنهاست. از دلایل این انتخاب می توان به نزدیکی موقعیت جغرافیایی و تشابه فرهنگ و آداب و رسوم اشاره کرد.
به همین دلیل این کشور شرایطی را برای مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه با توجه به شرایط این کشور در نظر گرفته است.
البته شرایط زندگی در ترکیه بستگی به انتخاب شما برای اخذ اقامت ترکیه دارد.

در این مرحله باید ملک مورد علاقه خود را با کمک مشاور املاک در نظر بگیرید و انتخاب کنید. برای این منظور لازم است شهر و محله مورد نظر خود را بشناسید و از نرخ و قیمت خانه های آنجا مطلع شوید.
 به طور معمول اداره مهاجرت در این موارد به شما مشاوره می دهد اما بهتر است به آن شهر بروید و شرایط را بررسی کنید.

در ترکیه برخی از مناطق نظامی را نمی توان خرید یا فروخت. پس از امضای قرارداد باید مدارک را به مراجع قضایی ترکیه تحویل دهید و پس از دریافت تاییدیه قانونی بودن محل ملک نسبت به انجام مراحل غیر از انتقال اسناد اقدام نمایید.ترکیه یکی از شگفت انگیزترین و زیباترین کشورهای جهان است و شرایط آب و هوایی منحصر به فرد آن را به یکی از بهترین کشورها برای گذراندن و تجربه تعطیلات تبدیل کرده است. برای کسانی که امکان پرداخت همزمان هزینه خانه در ترکیه را ندارند، گزینه خرید خانه در ترکیه برای اجاره یا نصب بهترین پیشنهاد است.
با این پیشنهاد، این احتمال وجود دارد که بسیاری از مشتریان ما با کمترین پیش پرداخت، خانه ای در ترکیه داشته باشند و با پرداخت پیش پرداخت خانه و تکمیل موجودی، خانه و زمینی در ترکیه داشته باشند. من می توانم آن را انجام دهم. یکی از مهمترین تجربیاتی که ما هنگام خرید ملک در ترکیه داشته ایم این است که بسیاری از مشتریان نگران هستند که کاهش قیمت ملک منجر به از دست دادن پس انداز یا ارزش آنها شود. با نگرانی کامل می توانید مطمئن باشید که می توانید بهترین سرمایه گذاری را در ترکیه انجام دهید.

پس از این فرآیند، اداره مالیات محلی باید برای فرد حساب بانکی در ترکیه باز کند و این کار باید برای خرید ملک در ترکیه انجام شود.
 پس از افتتاح حساب بانکی به سرمایه گذاران یک شماره مالیاتی ویژه داده می شود که باید در شهرداری و منطقه ثبت شود.
در فرآیند انتقال سند به خریدار ملک در ترکیه، از هر کدام 4 درصد ارزش ملک به عنوان مالیات و عوارض دریافت می کنیم که به طور مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.